Demo på NK

Den 27-28 maj var jag fullbokad för styling på NK i Stockholm.

Det var fullt upp den helgen minst sagt.

Nedan ser ni några omvandlingar.

Först en bild på min egna stylning Styled By me med Mini Icurl!






Till stylingen användes mini Icurl.
Som ni ser så har damen på bilden permanent.
Man behöver inte platta håret innan för att få resultat.
Mini Icurl formar om dom gamla lockarna hon redan har!


Funkar jätte bra på kort som långt hår


Före


Efter


Före




Efter


Före och efter



Före och efter






Före


Efter


Före


Efter


Före och efter


Före och efter



Före och efter



Före och efter





Här har vi en tjej med äkta lös hår.

Före


Mini Icurl funkar jätte bra på äkta löshår!

Efter


Före


Efter


Före


Efter


Före


Efter


Före


Efter



Här stylar jag med locktång 32 den största vi har.


Före


Efter Voila Hollywood lockar!


Före


Efter




Före och efter





Före



Mitt i stylingen


Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0